dimecres, 5 de juny del 2013

Valoració final de l'assignatura

Lectors i lectores!
 
Per donar per tancat el blog de l'assignatura "Reflexió i Innovació Educativa", voldria fer-ne una valoració del que he après i del resultat de la metodologia emprada.
 
Fent referència al blog, penso que és una bona eina innovadora per reflexionar envers del procès de pràctiques. Gràcies a l'assignatura he après a emprar un blog i m'he nodrit de cara al meu futur profesional, ja que tenir un blog d'aula afavoreix la comunicació entre familia-escola.  
Per altra banda, penso que a través del blog he pogut transmetre els meus pensaments, emocions, sentiments, etc, i també he tingut accès a bones practiques, pensaments i maneres de fer dels meus companys i companyes.
 
En quant al treball per competències, penso que ha estat de gran utilitat, ja que d'aquesta manera he identificat i relacionat les competències que treballava al blog. També m'ha ajudat a ser conscient dels meus punts forts i febles quant a les meves capacitats i competències professonals, i així treballar-les per tal de millorar.
Durant aquests mesos he arribat a conclusions elaborades a partir de la contrastació de la información recollida tant de la teoría com de la pràctica, he reflexionat sobre bones practiques i les he comparat, he identificat les pròpies concepcions i creences, m'he formulat preguntes, he analitzat i reflexionat sobre el funcionament de l'escoleta, he analitzar i reflexionat sobre els processos d'ensenyament-aprenentatge, he reflexionat sobre el procés de millora, he identificat els obstacles i les resistències en l'aplicació del projecte de millora a l'escoleta, etc.
 
Per concloure, penso que l'assignatura lligada al procés de pràctiques porta a l'alumne a reflexionar, a compartir pors, a valorar la tasca de mestra, a compartir bones pràctiques educatives, a gestionar els conflictes interns, a motivar per aprendre dels companys i companyes, a ser crític i a autoobservar-se.


Malgrat el grau elevat de tasca a realitzar, estic contenta amb el resultat final de l'assignatura. Gràcies per tot!
 
Fins aviat!

Etiquetes:
 
1.1: ja que he cercat i he accedit a dades i recursos existents a l'hora de resoldre les activitats, tasques i situacions que es plantegen al Pràcticum i a l'assignatura.
2.1: ja que he identificat punts ports i punts febles quant a les meves capacitats i competències professionals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada